Wednesday, November 25, 2009

paintball.....(^_^)






Assalamualaikum semua!!

rasanye hr ni nk tulis pasal paintball event aritu lah..huu..

sempena majlis Konvokesyen yg berlangsung di Universiti Islam Antarabangsa Gombak, telah diadakan juga pameran dan segala mcm aktivity yg terlalu bnyknye..huu.alahai skemalah bunyinye..hehe

jd xterkecuali juga UIA Kuantan..bnyk lah juga aktiviti yg dianjurkan kt UIA Kuantan pd hari tu.penuh je org,berbeza sungguh kalu nk dibandingkan dgn kebiasaan..huhu..almaklumlah,400 hektar hanya dlm 3ribu org sahaja..lengang jela..ok,berbalik pd kisah td. sambutan kt sini sekejap je berbanding kat Gombak..pd 17-18th oktober sahaja..huhu..

sbgai pelajar tahun satu kt sini, adalah pengalaman pertama melihat program2 ms konvo ni.oklah..cukuplah intro tu eh? hehe..

sy dalam program tu ditugaskan utk menjaga bahagain mkanan.tp, rasanya preparation and technical pn jd jgk, publicity n promotion pun ye gak..huhu..campur2..sbelum  tu meh sy knlkan kat smua alatan2 blm permainan ni..huhu..


Ni lah peralatan2 yg perlu ada lau nk men paintball..lau xde..jgn mimpi lah,sedara...hehe..ada gun,pallet (bullet) and face mask.face mask tu amt penting skali..lau xde tu,bley buta..almaklumlah peluru nye bergerak lebih dr 100km/h!!..kne bdn pon sodap..tp kesakitan2 tu smua xdpt tndingi keseronokkan men paintball ni..rata2 yg men ni smua xpua.huhu..


ni antara gmbaran lah tmpt event ni dijalan kan (bkn gmbr sebenar)..lebih kurg je..dinding tu bkn kongkrit tau..pecah muke peserta2 smua lau wat dr kongkrit..tu cm belon jgk r..jd..dptlah peserta2 smua me'landing' kt situ..org pnggl bunker..sy pling teruja melihat taktik2 peserta..bkn kromo je nk men benda ni..taktikal sgt penting!!

sgt seronok lah..rsnye inilah event pling seronok pernah sy kendalikan..walaupon juz jge katering je, tp btol2 mmberi impak yg besar dlm dr ini.. pling best dpt knl abg2 n akak2 seniour yg sgt bek hati....hehe..ni lah sedikit sebanyak gmbar yg dpt sy kongsikan bersama..

 

Sebahagian comitee yg sgt best!!


 

Sempat lg dorg bergambr walupun tgh ''perang" kt blakang..hehehe..


prof.Jalal ms mjlis penutup...

 

commitee pd hr tersebut

 

sy n amer

~sy xkan lupekan pengalamn yg sungguh bermakna ini..hehe..oklah..sampai disini shaja dl dr sy..nk pg rumah hazwan jap..ok...Assalamualaikum..dan Bye!!~

1 comment:

Anonymous said...

Now is a great time to trade currencies with the world economic problems. People are cashing in by trading forex right now, the world money sistuation is a mess so why not make profit off it? Keep your money offshore where it is safe!

A good Forex broker is 1pipfix, 1pip spreads and the best top rated of forex brokers with metatrader 4
http:///www.1pipfix.com


1pipfix is a partner broker of http://loyalforex.com