Monday, November 15, 2010

Mode: kerja

Alhamdulillah...

perkataan yang mampu di ucap lepas turun dari bas petang td...

hujan mengiringi sepanjang perjalanan ak semalam...jadi keadaan jalan agak licin..yang membinmbangkan ialah bas yang laju tu..

erk...laju sungguh..sape tak kenal jalan kuantan-Gambang..jalan yang kerap berlaku kemalangan maut..peliknye, jalan tu cuma tegak..tak belok2 pon..tp sikap pemandu yang nak cepat ni lah yang buat kemalangan..ak naik bus, tp rasa mcm naik F1..potong 2-3 kereta..memang menakutkan..ak cube berjaga tp mmg mengantuk sebab semalmnya ak tak cukup tidur..jd terpaksalah tido..huhu..terpaksa? boleh pulak..huhu..

sebelum tido tu ak mengucap awal2..manelah tahu ak tak berkesempatan untuk sedar semula..dengan keadaan bas yang laju tuu..

tp, Alhamdulillah..semuanya berjalan lancar..perjalanan yang redup tu menambahkan lagi kerinduan ak pada keluarga..sayu..:)

dalam pukul 6.30 petang ak selamat tibe di Muar..

pagi ni ak dah mula bekerja di tempat tuisyen..

walaupon penat lagi, tanggungjawap tetap tanggungjawap..so...

sekarang ni kene fokus kt kerja pulak...100%!! hehe...


p/s: laparnyeee

4 comments:

su-R-aya said...

dasat r. balik2 terus keja.

bravo2! d(^_^)b

NOR NAJWA MOHAMED said...

mantap!..baru sampai umah dah stat keje? baguh2..

Muhammad hamizan bin yusof said...

kak sue: hehe..dah dapat keje tu sebelum final lagi..dah janji jadi, tulah..rezeki.alhamdulillah..:)

Muhammad hamizan bin yusof said...

ewa: mantap ke..alahai, xde lah..diorg mnta tolong, xde pkerja..lagipun dah janji sebelum cuti hari tu...tu sambung terus keje..:)