Sunday, January 23, 2011

Teringin nak ade rumah pokok~



Assalamualaikum.....




Masa ak kecik2 dulu, rumah pokok lah benda yang paling ak nak. kalau budak2 lain nak PS, mainan, dan segala macam yang sewaktu dengannya, ak pulak asyik2 berangan nak ade rumah pokok sendiri..ak ade design rumah pokok ak sendiri..nak letak meja, rak buku.macam2 lah..tp ak tak jumpa dah mane buku ak tu.mcm2 ak conteng dalam tu..ak rasa kalau ak jumpa mesti ak gelak sampai cramp tali usus ak..benda2 tak masuk akal mesti punyalah ade..

rumah pokok ni mmg lame dah ak nak.tp masa kecik2 jela..sekarang ni impian dah lain..nak cari isteri idaman..aachhoomm! ok selesema..out dulu..tata


P/S: sekarang ni ak tak pasti pokok ape yg boleh tampung ak membuatkan ak giv up dengan impian nak ade rumah pokok!

2 comments:

s o f i a said...

xpe, nnt bina la rumah bentuk pokok :)

Muhammad hamizan bin yusof said...

hehe..tak cantik la kak..haha