Thursday, August 25, 2011

Cerita di Wayang sekarang boleh di bau! haish pelik..



Tadi sambil berjalan-jalan tanpa arah tuju dengan azfar, saje tengok-tengok cerita kat GSC..salah satu cerita aku usha ialah cerita Spy Kids..lepas tu tengok kat poster ade tulis: 4D..with aroma scope..blur aku..bila tanya akak kat kaunter, dia kata, aroma scope maksudnya kebolehan kita untuk bau, segala bau-bauan dalam cerita tu..pening jugak aku..kalau aku tanya lebih-lebih, nanti sure dia suruh aku beli..cangggihh betol boleh bau..tapi semua bau ke? kalau kat tandas ke, bau tandas ke..pastu tak lenguh ke pegang gitu je..cane diorang simpan bau dalam alat kecik tu..bukan bau ni hasil dari sifat kimia satu benda yang dibawa udara ke? cukup ke udara dalam alat tu...aiseh..banyak tanya lah..nanti sape-sape dah tengok, kongsi kat sini eh..nak tengok malas, sebab bukan selalu dapat pergi Melaka..


P/S: Lepas tanya cerita Spy Kids, terbeli tiket. tapi bukan Spy KIds. Cerita rise of the planet of the apes.tak tahu kenapa jadi macam tu. mungkin curious nak tahu ape jadi kalau monyet jadi pandai kot..hehe..
ulasan: tak logik!

2 comments:

JANNAH means Heaven said...

cerita yang saya pernah tengok siap boleh rasa lagi angin dalam cerita tu..memang ada pun..hehe..

Muhammad hamizan bin yusof said...

hiss..yeke jannah? hebat betol...huhu..xpenah ag rs gitu..huuu~