Thursday, August 25, 2011

Setahun yang lalu..............


Setahun yang lalu, bagi aku hari jadi kamu yang paling bermakna buat kita. untuk kita berempat. dulu, ada sahaja aktiviti yang kita buat bila tiba hari jadi kamu. tetapi, hari ini.......................

Dua tahun lepas, kita sambut hari jadi kamu di Benteng, Kuantan..malam tu kita berempat keluar. kononnya nak buat kejutan..pergi jalan-jalan..tapi tak jumpa-jumpa tempat sesuai..dekat-dekat sejam..aku rasa kamu pon dah tau kot..hehe.akhirnya kita berhenti di Benteng. betul-betul tepi sungai Pahang..walaupun kurang surprise, malam tu kita sambut dengan gembira. ketawa bersama-sama.. masih ade lagi video kita malam tu. sebak tiap kali melihat video itu.

Adhamerudin Omar....

walaupun aku diberi masa yang sedikit untuk mengenali kamu, tetapi aku sangat bersyukur. aku sangat bersyukur dapat menjadi rakan baik kamu. aku bersyukur kerana sewaktu kamu pergi, kita sempat habiskan masa bersama, aku berada dekat dengan kamu.. dan aku bersyukur juga aku diberi kesempatan untuk melihat wajah kamu yang terakhir, dapat menyiapkan rumah baru kamu dengan tangan aku sendiri. selamat hari lahir,semoga kamu tenang disana, sahabatku.....

Al-Fatihah

kisah terakhir kita bersama--> KLIK SINI


P/S: masih terbayang-bayang lagi kenangan kita malam itu setiap kali aku melawat Benteng...........


6 comments:

JANNAH means Heaven said...

Al-Fatihah...kami tumpng bersedih..

Muhammad hamizan bin yusof said...

Al-fatihah...thanks, jannah..

Munira Shaari said...

Al-fatihah..it was the best moment for u

Nuryn Weida said...

aku rindu.....huu

Muhammad hamizan bin yusof said...

munira: yep...mmg xkan dilupakan

Muhammad hamizan bin yusof said...

ain: aku pon..naik ni aku terasa sgt..sebelum ni pg kelas same2..balik same2..masak same...tido same...smua same2..mmg aku kene kuat bila naik ni...hem..