Thursday, April 7, 2011

Aku sudah bermata empat!






Dah bape kali dah cuba menafikan yang mata aku tak de masalah! huu~
tapi di masa-masa kritikal ni, tibe-tibe rasa mata ni dah tak boleh tahan lagi..
terpaksalah pergi check..

ade lah test sikit...
dimana secara konklusinya..
aku terpaksa juga buat cermin mata..

memang nampak tua dah lepas ni!


huu...~

ups..terlebih suda...


ape-ape pon memang tak best pakai spec..
rimas! grr...

jadi, untuk ingatan jagalah mata tu elok-elok ye..huu~


P/S: bolehla study utk final tanpa was-was..

22 comments:

Shafiq said...

Mula-mula tu memangla rimas tapi lama-lam kita dah biasa dan insyaallah kalau kita pakai dengan penuh istiqamah, mata kita akan perlahan-lahan pulih. :-) Saya pakai spek sejak dari tingkatan 3 sampaila sekarang,dan alhamdulillah tahun lepas, bila tukar spek baru,kuasa kanta pun dah kurang. :-) Rajin-rajinla minum jus lobek susu. ;-)

Muhammad hamizan bin yusof said...

shafiq: terima kasih..nasihat yang bagus! hehe

Niesa said...

mmg rimas..sbb tu jarang nk pkai spect..kalau dah terdesak nk pakai baru pakai..sbb org ckp kalau jrang guna spect deg akan kurang..insyaAllah..n ada gak denga2 sll2 la tgk benda2 yg hijau macam pkok2 hijau..daun2 hijau..kira cam tu la..hikhik...xpasti plak.. =)

MBS said...

nk wat statement jg blh?? :: sy pakai spec dr sklh menengah..n skrg dh x pakai wlupun x nmpk..n bila jln selalu x prsan org n akn bg alasan yg sama " sori x prsn x pakai spec" huhu

Muhammad hamizan bin yusof said...

niesa: betul2..pernah jugak dgr tgk pokok2 hijau tu ade lah kelebihan dia...:)

Muhammad hamizan bin yusof said...

MBS: haha..awk..alasan tu ade tarikh luput tau..tak pasal2 bila dah xvalid lagi, awk langgar trus org tu lempang..haaha

HajarRasdi [BdkKck] said...

wahh!!! best nya dh pakai spect. hajar mmg dh pakai spect pon..

Muhammad hamizan bin yusof said...

hullaa...best? hahaaha..aja serius kata best? huhu

MBS said...

haha..nmpk skema sgt la pakai..2 yg mls pakai dh 2..tp new sem nnt nk pakai blk,nk beli spec baru huray xsbrnyer..!!

Muhammad hamizan bin yusof said...

MBS: muka awk mmg skema walau xpakai spek kan? hehe..cikgu mmg kene ade muka yg skema tau..huhu

Muhammad hamizan bin yusof said...

haa..bli spek baru? nak jugak..huu..

MBS said...

i x skema ok.. i xnk jd typical cekgu..nk jg cekgu yg cool huahua (tngk la bpe lama blh jd cool dgn perangai bdk2 yg mcm2 huhu)

Muhammad hamizan bin yusof said...

haha..cikgu cool..~ cool cikgu..cool..sabar bnyk2..nanti mngajar xyah pakai spek, xsakit hati sgt sebab xnmpak diorg buat ape..haha

MBS said...

ok such a good idea..tq pupil for d idea huhu

Muhammad hamizan bin yusof said...

hahaha...nak cover laptop!

Munira Shaari said...

??

Muhammad hamizan bin yusof said...

yang bentuk burung2 tu..lupe eh? hahaha

Munira Shaari said...

2 bkn cover laptop la.. kertas je yg d'letakkn atas my laptop tuk posing2..u dh slh fhm ni haha

Muhammad hamizan bin yusof said...

hahaha..oh..salah eh..ahaha..malunya

Munira Shaari said...

haha

Amira Anorah said...

hahha..mizan muke gedik kat second pic tu..hahahha

ala, mira dulu camtu gak..sekarang dah jadi suka untuk pakai spek plak...grrr..hehehhe

Muhammad hamizan bin yusof said...

huhu..eh2..mira dtg kt blog kita lah...wahhh...ni nak sujud syukur ni..haha...mcmana boleh jd suka tu..ce cite..ce cite..