Wednesday, April 6, 2011

Dah duduk rumah sendiri kenelah masak

Assalamualaikum *jawap..tak jawap dosa..haaa

sejak menjak duduk rumah sewa ni aku perasan satu benda..aku boleh masak rupenya.haha
selalu kat rumah tu nak masak kene refer ibunda dulu..
tapi sekarang ni ade jugak tempat nak refer, tapi tak boleh bercakap


:
:
:
BUKU RESEPI..


tapi memang seronok jugak masak ni..
kita boleh buat ape je kat makanan tu..wahaha..
yang penting ape pon yang di masak memang tetap licin
korg memang kaki balun kan! haha..
teman-teman serumah pon memang terer masak jugak
kalau masak ramai-ramai tu memang macam rewang.
berkelahi lagi kat dapur pun ade!..haha..
aku rasa memang dapur aku je kt dunia ni macamtu..

masak sama-sama, makan sama-sama,
basuh pinggan sama-sama, solat sama-sama,
*tp tak semua benda boleh sama-sama eh.haa
memang aku akan rindu korang sangat nanti bila dah grad..
ade dua tahun lagi kita boleh habiskan masa sama-sama

harap ukhuwah ni akan bertambah erat dari hari ke hari..
sebab ni baru permulaan

P/S: kalau dulu, lapar je, roger kawan yang senasib terus meeting kt warung..
skang ni tak boleh.kene makan kt rumah.macam dah kawin kan?
(bagi biasa, nanti susah!)

10 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

bgsla camtu..orang lelaki memang kena pndai mask =P

Muhammad hamizan bin yusof said...

kak senior: macam terbalik je..hehe

s o f i a said...

bl nk masak utk kami ni??? =P

Muhammad hamizan bin yusof said...

hehe..lalalaalalala...:p

MBS said...

bdk2 kuantan campus mmg ramai prefer ddk luar ek?

Muhammad hamizan bin yusof said...

ha a..kat asrama laki dah la kat luar..pastu ramai2..xde privasi..fasaliti pon xde..nk study tu mmg susahlaa..tu yg nk duk lua..tp mahal skitla..

MBS said...

ooo mcm 2 ek..meh tukar course study kt gombak ..best mcm2 ade huhu

Muhammad hamizan bin yusof said...

hehe..alorr...nanti dah tua bile dah grad..huu..xnak2..hehe

MBS said...

haha :D

Muhammad hamizan bin yusof said...

tambah ayat skit, walaupon muka sy nmpak muda..wahahaha