Wednesday, November 16, 2011

Exam yang :(



Aku ade exam hari ni. tapi exam hari ni sangatlah mencabar..sudahlah subject Medical Biotech ni memang menjadi nightmare oleh mane-mane student biotech, dah tu formatnya diubah-ubah secara mengejut..

bila lecturer aku masuk tanpa bawak ape-ape kertas soalan. kami semua dah terpinga-pinga. jadi exam ke tak?? bila dia agihkan OMR Sheet, so, exam ade lah..tapi kertas soalannya mane?

then, lecturer aku pon bagi 1 pengumuman yang aku rasa sangat susah aku nak terima. soalan kat slide!.alasannya, soalan tu banyak, dia perlu print 27 kertas seorang. dia nak jaga alam sekitar. jadi dia buat cara ni.



soalan tak berapa nampak, jauh, laju..:(


sangatlah sukar pada aku cara ni. subject ni lebih kepada hafalan. jadi perlukan masa untuk recall. tapi kami diberi 1 min sahaja untuk 1 soalan. slide tu akan bergerak secara automatik setiap 1 minit. kami perlu jawap terus. sebanyak 70 soalan yang pada aku sangat mencabar..menambah kepiluan, exam ni, formatnya adalah minus marking. bila u salah jawap u kene tolak markah. jadi, kene decide betul-betul nak jawap ke tak. sebab tak boleh nak ulang..soalan essay pon memang mencabar..senang cerita susah..:(

kami sangat tension hari ni, lepas je exam kami pergi makan ramai-ramai...




takpelah yang lepas tu biarlah lepas kan...nak fokus paper seterusnya..esok!



note tebal2 ni kene habiskan malam ni..:(


P/S: Semoga ALLAH permudahkan segalanya, amin....


No comments: