Wednesday, March 2, 2011

Pindah rumah..



        Proses yang aku rasa aku kurang suka ialah berpindah..macam-macam proses nak kene buat..basuh rumah, kemas-kemas barang, ulang-alik pindah-pindah, belum lagi urusan sewa, isi borang keluar asrama. tapi memandangkan aku tak de pilihan. aku terpaksa lah jugak pindah.

rumah ni sederhana.ade tiga bilik. 2 bilik air.dua tingkat..haha..perlu ke cerita? walau macamana pon ak rasa selesa dengan rumah ni. harap-harap selesailah masalah-masalah sebelum ni..

ni sikit je gambar boleh bagi tengok.


dapur= excited nak beraksi kat sini


masuk2 rumah ni tangga sambut korang...:P


aku rasa takde kene mengena-tp ni lah tilam angin aku.haha


semoga keputusan ak untuk duduk rumah sewa ni adalah keputusan yg tepat..amin...jiran-jiran kat sini pon okay..kami berjiran dengan imam masjid taman ni..jadi, rasanya takde masalah pasal jiran.ok lah tu kan?


P/S : Org dulu-dulu kata, kalau makan pindah-pindah.nanti kawin ramai. esk aku akan mula praktikkan! 

5 comments:

Hajar Rasdi said...

amboii.. nk kawen ramai nmpk..haha..=p

Muhammad hamizan bin yusof said...

haha..xde lah..saje je..nk kawin 1 pon ssh..apetah lg ramai..huhu..ssh woo

Zur@ZaRi said...

hahahaha... selamat mencuber!

dtg gegar yokk!!

Rajin Follow eh!: "Cute Stylish Shop"

Jom Join: "Posing With Ur Love One - Giveaway"

KHAIRUNNIESA said...

amin...insyaAllah tepat..haha...nota pesanan tu..penah gak dnga cm tu..nk cuba ke?haha.. (^^,)

Muhammad hamizan bin yusof said...

hehe..xde lah..cuma gurau2 je..nak cari sorg je..huhu..