Tuesday, December 7, 2010

kata-kata buat insan yang di rindui


Assalamualaikum..

Dah lame jugak tak update blog yang tak seberapa ni..Alhamdulillah, berkesempatan juga walaupun sekarang ni dah pukul 4 pagi..ini jelah masa yang ada..

masa sebulan cuti ni sudah pun ak penuhkan dengan kerja sambilan..diam tak diam habis dah cuti..rasa berat hati untuk berhenti kerja. sejujurnya ak mmg betol-betol serasi dan selesa bekerja di situ..walaupun kadang-kadang tertekan tahap dewa, tapi 'kebahagiaan' bekerja di situ membuatkan ak lupa dengan segala tekanan2 tu..memamg sangat sedih keranan terpaksa berhenti. tp ak kene sedar, ak perlu teruskan perjuangan ak yang masih lagi panjang ni..

ak kene teruskan perjuangan ak di Kuantan..mengejar cita-cita ak..mengotakan janji ak dan melaksanakan tanggungjawap ak pada ayah dan mak..terlalu berat amanah yang terpikul dibahu ak..tapi ak kene tabah..bukan kehidupan namanya jika semuanya indah..tidak bermakna hidup ini jika segalanya mudah..

jadi sebelum ak berangkat, sekali lagi ak ingin mengatakan yang ak tentu akan merasa rindu bekerja dengan kamu semua. terima kasih atas segala kenangan yang diberikan. ak juga ingin memohon maaf sekiranya ada kata-kata yang mmbuat kamu semua terguris. insyallah jika ade kesempatan ak akan melawat kamu semua..

harap persabatan kita kekal buat selamanya...

~gambar hiasan~


pengalaman bertemu dengan orang yang hebat sebenarnya boleh membuatkan diri kita bermotivasi. bersyukur sangat berkesempatan bertemu dengan org2 ini..insyallah akan mengaplikasikan semua benda yang dipelajari sewaktu bekerja ni dimasa akan datang..

terima kasih, kalian semua....:)


P/S : tiba masanya waktu untuk melapangkan fikiran.....:)


1 comment:

Muhammad hamizan bin yusof said...

sorry dlm gambar tu tak pakai tudung..gambar tak de yang sesuai..18 tahun kebawah sila tutup mata...