Saturday, January 7, 2012

Hampir ke garisan penamat



exam hanya tinggal beberapa hari lagi..mata pun dah terbayang mak ayah kat rumah, adik montel juga..macam dah tak percaya dah habis satu sem..kejapnya masa berlalu...rasanya baru semalam start sem ni..

diam tak diam dah tahun 3 dah..aku akan merindui zaman belajar ni..aku sgt merinduinya nanti..kawan2, kelas, assignmen tak brapa nk rindu la..apetah lagi exam! tapi rindu saat2 struggle tuh..hehe..semester ni paling rasa lah btapa penat, dan teruknya keadaan aku..tak pernah lagi aku exam tak tido..bukan sekali, tapi 3 kali..2 hari berturut2..macam zombi pon ye, mcm dugong pon ade..bukan tak nak tido..tapi takut nk tido..byk benda tak ingat..bukan last minit, tp byk bnda nk kene tgk balik..nnt cuti ni aku review subjek2 aku dah amek...

lusa paper seterusnya..so, keep moving! bye2...

P/S: homesick!


No comments: