Saturday, January 7, 2012

Orang yang aku paling benci!



Aku pantang dengan golongan ni..tak reda lagi dengan kes yang Jane (kwn blogger) cite semalam..ternampak lagi kes macam ni..aku pantang betul lah laki yang dok pukui2 orang pompuan ni..kalau dah tak tahan sangat pi tinju tiang elektrik sana lah!.

.laki mcm ni mintak maaf aku kata, pengecut, bacul, tak de otak..haa..marah sangat ni..aku boleh bayangkan ape perempuan tu buat..mesti tk boleh buat pape..tahan je..berapa sangat kudrat seorang perempuan nak lawan lelaki?? tu pon tak boleh fikir ke lelaki? ko pukui orang yang dah tentu tak boleh lawan ko..pengecut tak tu? pengecutla tuh..

ade pendekatan lain..hati perempuan lembut, cepat tersentuh..kalau betul cara tegur, cara nasihat, cara cakap ikut lah dia..tiba2 nasihat pakai tapak kaki memang hilanglah respek kt ko..sikit2 siku, sikit2 lutut, terajang..ape hal..bape bulan lepas kes2 macam ni tibe2 naik mendadak2..seorang tentera tinju2 isteri dia..sorang laki pijak perut isterinya yang sedang sarat..ni contoh laki yang baran n otak cam tin biskut..kosong tapi konon2nya kuat..alaamak aku emosi sikit bab ni..dah2..huhu..so, untuk laki2 mcm ni, korang kalau marah..bwk2 bsabar..time marah..setan paling senang nak hasut..sebab...

..orang yang kuat adalah orang yang boleh mengawal
kemarahannya bukan meninju hidung isterinya....

P/S : Peace yo!

No comments: