Monday, February 28, 2011

credit to my designer!


Assamualaikum! haa..

nampak header baru aku??



aku ni dah lame nak design header sendiri.tapi maklumlah, busy sikit.pastu kurang kreatif sikit..terpaksalah aku mintak tolong orang designkan..

masa aku main-main *boleh pulak main, dekat dalam SB (Sahabat blogger) ade sorang blogger ni offer nak buatkan header..itu sudah bagus!!

terima kasih banyak-banyak kat nurul sharina..design ni memang aku puas ati sangat..thanks2!! dengan header ni nampak tema coklat yang aku nak kat blog ni..thanks2!! ni blog sharina:-

 nurul sharina


P/S : Jom pakat ramai-ramai serbu blog dia..


3 comments:

Unknown said...

aja pon penah dapat header free gak dari tuan yg sama.. hehe.. best kn.. weee~

Muhammad hamizan bin yusof said...

hehe....betol2! best..bukan pe..mizan xde ms sgt nak buat..pastu kureng kreatif..huhu

Nurul Sharina said...

thankx :)