Monday, February 21, 2011

kenapa aku berBloging??..


Assalamualaikum!

soalan ni selalu jugak aku dapat..tp jarang-jarang aku jawap..sebab ape eh? sebab aku tak tahu nak explain macamana....hee

oklah..pertama sekali, aku berblog-blog ni tak pernah pon terlintas nak kumpul-kumpul follower ni..memang TAK PERNAH..huu..jadi memang agak susah la nak dapat follower..terus terang, pernah sekali, aku punya follower kat no 13 sampi berbulan-bulan..baru cecah 14..hehe..aku pon jarang promote blog aku..tu yang lambat tu...


keduanya, blog ni aku wujudkan sebab ak jadikan medium untuk bermonolog dengan diri ak..kalau korg perasan, entry-enty ak sebelum ni banyak pasal kata-kata yang berbaur2 baur nasihat kan3? huhu..itu sebenarnya ak nak legakan hati ak..kalau ak rasa marah, kecewa, sedih..ak akan pujuk diri sendiri dengan buat entry yang macam tu..so, takde lah buat yang pelik-pelik nanti kan..bila ade orang komen, dan berbalas-balas komen dengan ak, dengan sendiri ak rasa lega..so, lupa lah kat marah, sedih tu..hee

blog ni ak dah anggap seperti monolog dalaman ak.tempat ni lah jadi mangsa nanti..so, jadilah blog ni seolah-olah diari elektronik ak, sebabnya tajuk pon a diary of my life kan?.tapi memang rasa terharu sgt ade org yang sanggup follow blog ak yang memang tak seberapa ni..terima kasih banyak2..walaupon orang lain fikir 39 orang tu sikit, tapi ak rasa banyak dah tu..harap2 ape yang ade kt blog yang serba kurang ni korg ameklah..aku memang sayang korg..hee

bayangkan td masa gathering, org sebok2 cerita pasal header, nuffnang..ak senyap je..hehe..ak takde pon benda tu..mula-mula rasa rendah diri jgk tapi takpelah..its ok..huhu..bila buka pasal follower je, lagi lah rasa rendah diri td..tp tak pelah..slumber jelah kate

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

"39" ! haha..

No comments: