Wednesday, May 11, 2011

ATAN & ESAH




Tadi masa makan tengahari kat megamall ada lah seorg hamba Allah rapat kat aku..
dia hulurkan kat aku sekeping kad..aku baca lah..oh..untuk persatuan pekak dan bisu malaysia..patot pon dia tak bercakap bila aku tanya tadi..lepastu dia keluarkan keychain yang sumpah comel....satu keychain rm 6..dua keychain rm10..oklah..ak pon bli dua..sebab ade 2 keychain yg supercomel..tapi sebelumtu aku terbuli dia ..aiseh..maaf lah dik..ak tak de duit kecik..ak suruh dia pecahkan dulu duit tu..wahaha..jahatnya ak buli golongan istimewa..ok..ni dia...(kabur skit gambar)


yang ni aku panggil atan

yang ni aku panggil esah

to amira anora..kita pon ade laaa..haha..

P/S: blogger munira. agak-agak awk nak tak esah ni?. kesian awk, penat buat rama-rama..sy bg yang dah siap jela boleh? sy ni pemalas..wahaha..nanti pelajar-pelajar awak mesti kagum awk ade esah ni kat hp..haaa..nak tak? nak tak? nak tak?

6 comments:

HajarRasdi [BdkKck] said...

saya nak.. saya nakk.. hehe.. boleh? =p

Muhammad hamizan bin yusof said...

hahaa..kite tgk dulu cikgu mun balas ape..kalau dia nak, bkn rezeki aja laa..tp kalau dia xnk, aja la dpt..huhu

Munira Shaari said...

nak!!! asal nama esah?? letak la amanda ke alisya ke best sikit hehehe..tq2 :D

Muhammad hamizan bin yusof said...

teacher..kan classic gitu..esah..haha..sebab keychain ni pon cam kayu diukir2..classic tu....haha...boleh2..ade FB? nk pos trus..sorryla..org mls, bli yg dah siap je..huhu

aja: heheheheheh....

Munira Shaari said...

sy dh lama exist dlm FB u la..tp xth bila muncul n xth sape yg add sape..huhu

Muhammad hamizan bin yusof said...

aik?? yeke..haha..munira pakai nama ape kt FB?